خواص غذایی بادام زمینی

Wiki Article



گفتنی است که این آجیل محبوب، با نام سنگی یا شیرین نیز شناخته می‌شود. آشنایی با مواد مغذی موجود در این آجیل، کمک می‌کند تا فواید آن را در طب سنتی، بهتر و بیشتر درک کنیم.

دلیل این خاصیت بادام زمینی نیز وجود فیبرهای غذایی، فیتوسترول و منیزیم است.

فروش ویژه زعفران دسته و زعفران سرگل ممتاز زعفران ممتاز قائنات را با بهترین قیمت بخرید

با عضویت در خبرنامه ایمیلی فروشگاه اینترنتی انجیران میتوانید در هر لحظه از حراج ها و فروشهای ویژه محصولات ما مطلع شوید.

به یاد داشته باشید مصرف حالت خام و تلخ بادام کوهی، به دلیل وجود سیانید در آن خطرناک بوده و ممکن است مسمومیت شدید به دنبال داشته باشد.

مطالعات اخیر نشان داده است که به دلیل وجود ماده هیدروژن سیانید یا اسید هیدروسیانیک، روغن بادام تلخ برای مبارزه با رشد سلول‌های سرطانی مفید است.

قسمتهای مورد استفاده این گیاه پوست چغاله و مغز دانه بادام است و علاوه بر آن از برگ، شکوفه و میوه آن نیز در طب سنتی استفاده می شود. بادام درختی در دو نوع بادام شیرین و بادام تلخ وجود دارد که هریک از خواص درمانی ویژه‌ای برخوردار هستند. در این مطلب قصد داریم شما را با خواص بادام شیرین، فواید دارویی و ارزش غذایی آن آشنا کنیم.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “خواص بادام درختی در طب سنتی: فواید بادام شیرین و سنگی در طب سنتی ” لغو پاسخ

کره بادام زمینی چطور سبب کاهش وزن می‌شود و چه تأثیراتی بر بدن‌تان دارد؟

مطالعات جدید نشان می‌دهند که کودکانِ مادرانی که هیچگونه آلرژی ندارند و به مدت پنج بار در هفته از بادام زمینی یا آجیل‌های دیگر استفاده می‌کنند، به میزان کمتری دچار آلرژی می‌شوند.

ضد دیابت: فیبر و منیزیم موجود در کره‌ی بادام زمینی ازجمله عواملی هستند که باعث خاصیت ضد خواص بادام انبه دیابتی این ماده می‌گردد.

فروش مستقیم و بدون واسطه انجیر خشک ارسال پستی سفارشات به تمام نقاط کشور

جهت تمایل می توانید به مطالعه ی مقاله ی خواص میوه بپردازید.

قارچی به‌نام آفلاتوکسین سبب تأخیر رشد در کودکان می‌شود و می‌تواند در درازمدت خطر ابتلا به سرطان کبد را افزایش دهد.

Report this wiki page